2009/02/06

Elmaradásaim

Aki már bekukkantott a Meska boltomba biztos észrevette, hogy olyan dolgok is vannak fenn, amiket itt a blogon még nem mutattam meg. Na most pótolom a lemaradást, és még ki is egészítem eggyel:D Íme:


Krém_mályva

Török horgi, még karácsony előtt csináltam, de aztán nem volt kinek odaadjam, mindenki kapott más szebb-jobb ajándékot:D Most erősen gondolkodom, hogy megtartom, mert nagyon tetszenek ezek a színek, a krémmel az élen:D

Zöld-barna

Végre megtanultam a csőhorgolást!! Ez az egyik első darab, 8as japcsi kásából, most már próbálkozom a 11essel, remélem hamarosan mutatni is tudom:) További képeket ITT találtok róla!

Ezüst-fekete

Ez pedig a harmadik, szintén csőhorgi, klasszikus színekben:) Gondolom észrevettétek, hogy nem vagyok egy nagy fekete párti, de így ezüsttel szerintem elég jól mutat! Nagyon szerettem fűzni! Szintén gazdára vár, további képeket és elérhetőséget ITT találsz!

8 megjegyzés:

Kata írta...

Meseszépek ezek a karkötők!!!!! :)

Kndla's írta...

Ooohh!! There are very nice! Very elegant! Good work! I like so much!! Congratulation!!

Vadnainé Almási Mária írta...

Húha! De csodaszép mindegyik!

Teca írta...

Nagyon szépek lettek!!!

Juli írta...

Nagyon szép mindegyik, de a zöld a nyerőőőőőőőőő! :)

Ági mama írta...

Egyszerűen csodálatosak!!!

beadedcolors írta...

Mindegyik klassz lett! A barna a kedvencem :)

Hobbi-Tünde írta...

Szuper mind a három!