2009/06/04

Színkavalkád Barbitól:)

És nem tőlem Barbitól, hanem Babobead Barbitól, akivel egy gyors csereberét bonyolítottunk a múlt héten:) Már régóta szemezgettem azokkal a csudaklassz színes lámpagyöngyökkel, de mindig úgy voltam vele, hogy mi újat tudnék én mutatni valakinek, aki fűzésben, gyöngyhorgolásban is otthon van:) De amikor az új nyári kollekció első darabjait megláttam, azonnal beléjük szerettem, úgyhogy gondoltam teszek egy próbát és írtam Barbinak egy üzenetet. Jött is a jó hír, benne volt a cserében. Kulcstartóra és könyvjelzőre vágyott, úgyhogy azt kapott, én meg egy csodás láncot, tessék gyönyörködni:


Cserebere Barbival

Barbi ugye máskor is cserélünk??:D

8 megjegyzés:

Kata írta...

Nagyon jó kis csere volt!!!! :D

Tiszi írta...

Nekem is bejönne ez a csere. Bármelyik oldalról. ;)

babobead írta...

Persze, és nincs is izgalmasabb dolog mint meglepit várni. Örülök hogy tetszik, ez a színes sorozat is már vége felé közeledik, jönnek újabbak. Máskor is nyélbeüthetjük. De jó lenne ezt az egész képet beszúrni nálam is a blogban, ezekhez a klassz montázsokhoz ninc sidőm és enrgiám pedig szuper mutatósak.

Babra írta...

Na akkor a legközelebbi sorozatnál is boltolhatunk:D Otthon különben én is inkább fűzök/főzök/filmezek, a montázsokat mindig munkaidőben csinálom;)

LNóri írta...

Nagyon szépek, irigyellek a cserebolt miatt, bennem is már sokszor felmerült, de sosem mertem megkérdezni, épp az általad említett okok miatt, hogy mit tudnék én cserébe nyújtani...
na írok is Barbinak mielőtt itt olvassa el, amit írtam...Usz

Ági mama írta...

Hú mindkét oldal gyönyörű!!!

CLAUDIA GIORNO írta...

me encatntan!!

Kndla's írta...

Very, very nice!