2010/01/03

Mégegy karácsonyi ajándék!

Őt a többivel együtt sajna még nem mutathattam meg, mert leendő tulajdonosával sajna már karácsony előtt nem sikerült talit összehozni! De mivel együtt szilvesztereztünk, már átadhattam neki az ajándékot:) Tetszett neki! Főleg az üveggyűrű, amit Nóri készített. Az egyébként nem volt cél, hogy színben is passzoljanak egymáshoz a négylevelű táskalógival, de annyira jól néznek ki együtt, hogy muszáj volt róluk egy fotót készítenem:)



Én meg többek között egy ilyen kitűzőt kaptam ajándékba, aminek nagyon nagyon örültem! Érdekes, mert nem is beszéltünk róla,hogy mennyire tetszenek Tüskécske alkotásai:)

4 megjegyzés:

LNóri írta...

Örülök, hogy tetszett a gyűrű Szilvinek!!!

Kessy írta...

Igen nagyon tetszett:))

LNóri írta...

:D:D:D:D
:):):)

Réka írta...

Nagyon helyes darabok! :)