2010/03/11

Szekrénykém

Anyutól kaptam karácsonyra ezt a gyöngytartó szekrényt! Jó rég volt már karácsony, aztán mégse készült róla még eddig egyetlen kép se. Egy idő után meg már annyira természetessé vált hogy van, hogy totál el is felejtettem fotózni.
Szerencsére azok, akik tudtak róla, de még nem látták, már rágták a fülemet egy fotóért, így rászántam magam:D

A szekrénynek 6 fiókja van, és az asztalos a tetejére csinált egy kicsi szegélyt direkt azért, hogy a gyöngyök ne guruljanak le róla:) A fiókokban pedig kis fa dobozkák voltak, amikbe a nagyobb gyöngyöket tettem, meg a csisziket osztottam el méret szerint. Ja és kerekei is vannak, hogy könnyen lehessen mozgatni! Természetesen már dugig van, elkélne még 1-2 fiók:D:D



16 megjegyzés:

Petra írta...

Wow, ez nagyon szupi kis szekrény!!! Ötletes és praktikus...irigylem! :D

Panka gyöngye írta...

Na,erre én is nagyon irigy vagyok!!!

Ildika / Csodaszarvas33 írta...

Aztaaa! Hogy teneked milyen okos anyukád van!!!!!!!! :)
Nekem is keeeeeeeeeeeeeeeeeeeell ilyen kis cuki szekrééééénykeeee!!!!
:D
Mégegyszer nagyon köszönöm a gyöngyhímzés linkjét!!!
Pusza

Barbi írta...

Jaj, de nagyon szuper!!!!! Meg lehet tudni, hogy hol szerezte anyukád? Vagy titkos, hisz ajándék? Egy hímzősnek is elkelne egy ilyen! :))
Nekem is egy pillanat alatt tele lenne!

Babra írta...

Csak azt tudom Barbi, hogy Győrben csináltatta egy asztalossal, nem boltban vette. Gondolom ha vinnél róla képet asztalosnak, neked is tudnának csinálni:) Ugyan hogy mennyit kóstál egy ilyen, azt nem tudom...

Bandrea's Beads írta...

Nagyon jó ajándékot kaptál!!! Szép rend van Nálad!!!

Las Creaciones de Boricua írta...

What a great cabinet!!!!!!!!!!!!!

Süni írta...

Nagyon klassz a szekrenyed :)

Zöldgyöngy írta...

Hú de szuper szekrényke! Én is elfogadnám. :)

Maya írta...

Azt a mindenit, nagyon szuper, nagyon ráérzett anyukád, mi kell egy gyöngyösnek!!

Ági írta...

ez igen, én is elfogadnék egy ilyet :))

Kata írta...

Jöhet úgy ahogy van :)))))))))

beadedcolors írta...

En is nagyon szeretnek egy ilyet :))), barmikor tele tudom rakni gyongyokkel.

KissBeads írta...

Juj de cuki Anyukad van! Nekem ez baromira tetszik :)

Berjo írta...

Hát, ilyenek az anyukák, mindig kifigyelik, hogy az ember lányának mire van szüksége. De látom, hogy már készülődsz a következő hímzett csodára :D!

Caori / Eszti írta...

Én mindig visszajárok ezt a szuper szekrénykét megcsodálni... :)