2010/03/02

Szivárványos, virágos, szettes:)

Megint Ildes Edelweiss mintáját vettem elő, de most azzal a verzióval, ahol nem bogyi, hanem rivoli van középen. Mivel ez azért jóval kisebb mint a másik verzió, gondoltam elbír még valami vastagabb láncot, úgyhogy horgoltam hozzá:)
Általában nem készítek a nyakláncokhoz se karkötőt, se fülbevalót, de most megszállt az ihlet, és mivel még gyöngy is maradt, így készült egy karkötő csupa tigris bogyóval:)






Ja és igen, még mindig tart a szivárványos szerelem:) Ennek a zöldesrózsaszínesnek annyira érdekes színe van, hogy egyből 11est, delicat, droppot és 8ast is vettem belőle...a delica már elfogyott:D

28 megjegyzés:

gabi írta...

Mesés ez a szett!

Gabriella írta...

Jujjj de szééép! :)

LNóri írta...

Nagyon szép és szuper hozzá a fánk gyöngy is, amit együtt vettünk...
majd még kéne venni ilyeneket más színben, nekem is nagyon bejött a lila
istenem, én mikor veszem rá magam legalább egy db tigris bogyóra??? nem hogy ilyen sokra

Lerika írta...

Eszméletlen szép!!!!!!!! Ez a bogyesz már engem is régóta izgat!!!!!!:-)))

helen írta...

Tök jóóó :)

Petra írta...

Nagyon szép lett ez a szett is, gratulálok! :)

Barbi írta...

Csodás! :)

KissBeads írta...

Meses! Nincs is ra jobb szo szerintem.

Orsi írta...

Fantasztikus szett!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Tuti jóóóóóó!

Edige írta...

Nagyon jók ezek a színek együtt. Szép lett.

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" írta...

Ez valami nagyon szépséges!!!

zsazsazsu írta...

Very very beautiful !

Hermann Ildikó írta...

Nagyon klassz, én is imádom ezeket a szivárványos gyöngyöket, be is vásároltam belőlük, akárcsak Te. A tigrisbogyó meg szintén az egyik kedvencem, nagyon mutatós és egyszerű fűzni, úgyhogy mindenkinek csak ajánlani tudom.

Kriszta írta...

Nagyon szép ez a kis virág, talán szebb így kaboshonnal, mint bogyóval. Gratulálok hozzá!!!!!!

Bandrea's Beads írta...

Csodálatos!!!! Gyönyörű a medál, oltáriak a bogyók, csúcs az egész!!!!

Kata írta...

Eszméletlen szép!!!!!!!!!!!!!

Ilona írta...

Kápráztató szépségeket csinálsz!

Las Creaciones de Boricua írta...

Beautiful Set!!!!!

Valerie írta...

Alomszep, nem lehet betelni velük.

Anna írta...

De gyönyörűűűűűű! :D

Edit írta...

Nagyon szép!

Györgyi írta...

Nagyon-nagyon szép!

LUJZA Gyöngyei írta...

Gyönyörű a szetted! :) Alíz

Ági mama írta...

Szuper jól néznek ki!!!

Berjo írta...

Nagyon szép, vagány szettet készítettél!

Hobbi-Tünde írta...

Nagyon tetszik!! Én is imádom a matt szivárványos színeket :).

modileta írta...

Elkápráztató!!!!!!!!
Nem tudom hogy kell ezt készíteni pedig két éve folyamatosan keresem az ilyen bogyó leírását és nem találok olyan videót vagy képet on-line ami segítene mint kezdőt.
Tudsz ebben segíteni nekem, kérlek??
Mindenem a gyöngybogyó:))
Címem: peterfikatus@gmail.com
Köszi szépen!
Kátya